miércoles, 1 de mayo de 2013


¡Hola a tots i totes!, després d’un temps d’absència, dedicat a cuidar d’un xiquet que per a mi es el més guapet de tots, jejejeje, ací estic, recuperada i amb forces per poder escriure-vos les coses que crec interessants en el meu dia a dia.
En la meua primera intervenció vaig a parlar com no, de la maternitat, una experiència de la que es sent parlar molt, però arribada l’hora no tenim ni idea. La maternitat té tres fases: embaràs, part i criança, jo vull donar el meu punt de vista de l’última fase, la criança.

Una vegada tens el xiquet que durant 9 mesos has estat esperant, toca adaptar-se a la nova criatura que hi ha en la família. Per a mi, el que més costa es adaptar-se a dormir poc, tenir que donar de menjar al xiquet cada tres hores, més o menys, per la nit, a mi em suposa tenir la sensació d’estar cansada tot el dia, i un dia darrere l’altre, fa tenir eixa cara que de vegades pot espantar, a més et canvia el caràcter i comences a estar més despistada, però tranquils, que es transitori. Una vegada el xiquet comença a dormir més hores sense tenir que menjar, tot canvia. Pots recuperar eixe caràcter que havies perdut feia uns mesos enrere, i amés com que el xiquet es més major, comencen les rialles , les primeres paraules, els primers gestos, que et fan oblidar eixes hores sense dormir que pareixien tant llargues.

1 comentario:

  1. Que bonic Xelo!! Dóna goig llegir les linies que has escrit.

    Un beset i que tot vaja com fins ara, és a dir, de luxe.

    ResponderEliminar